Kesä meni, syksykin ja nyt talvi jo tullut on. Minä en kuitenkaan ole mukana muuttunut. 

Kuinka saisin vanhat pölyt nurkista pois ja uudet tuulet alle?

Mistä täytyy muutoksen lähteä? Onko ulkonäkö se ensimmäinen?

Vaiko aatteet ja uskomukset on se mikä uutta toisi elämääni ?

Entä jos vanha olikin kuitenkin se mitä elämäni pitäisi olla?

Hauskaa ajatella kuinka paljon mun elämässäni on viimeisen vuoden aikana tapahtunu, mutta mä kuitenkaan en pohjimmiltani ole mihinkään muuttunu. Kaikki erot ja huonot jaksot ja kaikki se aika kun elämä oli ihan sekaisin. Nyt kuitenkin kun elämä on rauhoittunut olen ajatellut, että tahtoisin muuttua ja aloittaa kaiken vähän niinku alusta. Laittaisin asiani tärkeysjärjestykseen ja miettisin mitä elämältäni oikeasti haluaisin.

Mutta mistä se muutos sitten lähtee? Niin kauan kuin muistan olen halunnut muutosta ulkonäkööni ja erityisesti painon osalta. Nyt kuitenki kun olen asiaa vähän enemmän ajatellut, niin onko se paino minulla kuitenkaan etusijalla? Jos se olisi tärkein asia minulle, niin kai minä olisin asialle jo tehnyt jotain, vai olisinko?

Tärkeimpänä kun kuitenkin pidän ihmisissä luonnetta ja sitä mitä he tuntevat sisällään. Onko minulla sillä saralla muutettavaa tai parannettavaa? Kertoisiko joku minulle sen, koska peilistä en niitä asioita pysty näkemään.