Tekopyhä, se se on.

Tää tyttö raivoo kuinka kiusaaminen on kauheeta ja kuinka kenenkää ei pitäs tehä sellasta muille ja päläläpäälä. Mut yllätys yllätys tänään se sama tyttö oli taas nauramassa muitten kanssa sille samalle pojalle jota se on jo ainakin 2 vuotta ärsyttäny ihan tahallaa.

Mä en itekkään oo mikään enkeli, enkä varmaan koskaan tuu olemaan. Puran omaa pahaa oloani tekemällä muittenkin mielen huonommaksi, mut mä en sentää jauha siitä kuinka väärin kiusaaminen on ja silti ite hauku ja vittuile muille !
Mut joo aina ei voi ymmärtää.

Kiusaamisesta puheen ollen mulle kävi tänään jotain tosi hämäävää, en tiiä mitä edes ajattelisin tästä, itkeäkkö vai nauraa ? Olin polkemassa kotia kohti tuolla hirveessä tuiskussa ja lumisateessa ja varmastikkin kyllä näytin sen mukaiselta; naama punaisena, hiukset märkinä lumesta ja kauhea puuskutus ylämäessä jne. Mutta siis mua vastaan tuli tyttö ja poika about 12 vuotiaita ja ne oli ulkoiluttamassa sellasta pientä valkosta rottaa joka saattoi kyllä olla sittenki koira kun alkaa nyt jälkeenpäin järjellä miettiä. Mutta siiis, kun olin siinä niitten kohdalla ja hyppäsin sitten pyörän päältä pois kun en jaksanut polkea mäkeä ylös asti niin arvatkaahan mitä sen pojan suusta sitten kuului.. "LÄSKIIIIIII" ja hirvee räkänauru sitten siihen perään. No se poika kyllä lauko aivan totuuksia, mutta olisihan senkin voinut muutenkin ilmaista..

Noh, elämä on kummallista ja yritäppä sitä ymmärtää kun mieli on rikki ja vinossa.