vitutuksen multimegahuipennus !

Leijonat yrittää uutta taktiikkaa, ne yrittää kaveerata mun kanssa ja kavaltaa mun puolulaisen niitten puolelle, et mulla ei ois ketää tukena. Mut ne ei tuu ikinä onnistuu ! Mun puolulainen on niin luotettava ja rohkee et se aikoo raportoida mulle kaikesta epäilyttävästä mitä leijonat suunnittelee.     kiitokset siitä ♥

Mun päivät menee taas siihen ku mä suunnittelen kuinka mä oisin parempi ku ne. Mut VITTU ! en onnistu. Ne voittaa mut joka asiassa, niil on enemmän kavereita, niitten kanssa on hauskempaa, ne ei oo tylsii niinku mä ja ne ei kommentoi joka asiaa mitä teet.. EN MÄKÄÄN KOMMENTOISI JOS SÄ ET ARVOSTELIS TAI YRITTÄS TOSSUTTAA MUA ! Silloin ku mä oon rakkaimpani kanssa ja siinä on jotain muita ni yleensä se keskustelu johtaa siihen kuinka syön enemmän ku normaalit ihmiset, oon tyhmä, oon lihava, ja muuten vaa niin arvoton ihminen et mua ei ees kannata kuunnella. Mut hei ehkä mä oonki, siis arvoton. Mut hei ei se haittaa mä oon jo tottunu siihen ja ehkä se on ihan oikein, koska mähän olen vaan se ihminen joka rypee itsesäälissä ja ei ees yritä olla pirtee. ja se kuka noin sanoo ni haistakoot pitkän paskan.

olen ilosempi ku pitkään aikaan, olen meijän luokan paras oppilas, olen hillinnyt mun ahmimiskohtauksia, en ole vuodattanut kyyneltä pitkään aikaan ! Mut silti mun pitäs tehä jotain koko ajan paremmin et mut huomattas. Joten ihan sama olenko mä epäonnistuja vai en, kaikki samaa paskaa vaan.