Viime viikot on menny ihan vitun rappiolla. Pieniki este tai takapakki ni olen turvautunut pulloon ja sen kyllä huomaa lompakkoki. Menny varmaa 150e kahes viikossa pelkästää juomii.. Antakaa anteeks ja viettäkää teki hauskaa vappua !