koska tää helpottaa?

Miksi mä vieläkin kiusaan itseäni. Yritän saada sitä kiinnostumaan taas uudestaan musta vaikka tiiän, että siitä ei vieläkään tulis yhtään mitään. Mehän erottiin just sen takia, että ei tarvis kummankaan enää kärsiä siitä paskasta suhteesta. Silti mä salaa himoitsen sitä ja nään unia vieläkin.. Ja sit kaiken huipuks se vielä itekkin flirttailee mulle ja lähettelee kaikenlaisii kaksmielisii viestejä ja muuta. ÄÄÄÄÄ!!

Mä oon ihan sekasin tästä kaikesta, koska vaikka ollaan tän herra M:n kanssa oltu erossa jo monta kuukautta niin silti mä haluun sitä ja melkeinpä suutun kun nään sen muitten naisten kanssa.  Kuinka voi yhtä aikaa vihata ja rakastaa ihmistä yli kaiken ? Toivottavasti tähän hommaan tulee joku järkevä ratkaisu ennen ku oikeesti sekoon..